BÜYÜK BLOG TAKİP ETKİNLİĞİ

29
Merhaba sevgili takipçilerim. Bugün sizlere Büyük Blog Takip etkinliğinden bahsedeceğim. Biz blog sahiplerini okuyucu sayısı hiçbir zaman tatmin etmez lakin bu etkinlik sayesinde bloggerlar istedikleri okuyucu ve takipçi sayısına ulaşabilecekler. Bu güzel etkinliğe katılmak çok basit. Üstelik bu etkinliğin bir süresi de yok! Bu yazıyı ne zaman görürsen gör etkinliğe katılabilirsin. Tabi bazı şartları yerine getirdikten sonra.







Büyük Blog Takip etkinliğine katılmak için yapmanız gereken şeyler;


1.Öncelikle aşağıda linklerini paylaştığımız blogları tek tek ziyaret ederek, onları takibe alıyoruz. Eğer blogda takip bölümü yoksa, bu durumda e mail yolu ile abone oluyoruz.

2. Sonrasında takibe aldığımız bloglardaki "Büyük Blog Takip Etkinliği" paylaşımının altına, bu etkinliğe katıldığınızı, takipte olduğunuzu belirten bir yorum ile birlikte kendi linkinizi bırakıyorsunuz. 

3.Son olarak da kendi bloğunuzda "Büyük Blog Takip Etkinliği" başlığı altında, etkinliği anlatan bir yazı yazıyorsunuz. Yazının sonuna aşağıda görmekte olduğunuz linkleri de ilave edip ve en sonuna kendi linkinizi ekleyerek yazınızı paylaşıyorsunuz.




Takip etmeniz gereken linkler: 
























Yazar hakkinda

Benim adım Şiret Uslu.

29 yorum:

  1. Başarılar dilerim. blog tasarımınız geliştirmeniz dilerim iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Blog tasarımı konusundaki önerinizi dikkate alacağım. :)

      Sil
  2. Selamlar guzel blogunuzu takibe aldim💖

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Evet, güzel etkinlik. Bu sayede harika bloglar keşfettik :)

      Sil
  4. Blog takip etkinliğinden merhaba

    YanıtlaSil
  5. Katılım için teşekkürler, iade-i ziyaret için geldim takipteyim

    YanıtlaSil
  6. Bende bloğunuzu takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. İadeyi ziyarete geldim :)

    YanıtlaSil
  8. Ben de katilmak istiyorum ben dee :)https://renklihayallerfabrikasi.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  9. Blogunuzu takibe aldim bu arada benimkine de bekliyoruum 🍀

    YanıtlaSil
  10. takipteyim!

    https://depresyontedavisi.net

    YanıtlaSil
  11. tekrar sinava hazirlanan biri olarak takibinizdeyim :) kendi bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Rabbim gönlünüze göre verir :) Bende sizi takipteyim :))

      Sil
  12. Merhaba. Ne iyi ettiniz de etkinliğe katıldınız. Blogunuzu takibe alıyorum :)

    YanıtlaSil
  13. YGS – LYS Puan Hesaplama
    Sınav sistemi değiştiği için YGS ve LYS puan hesaplamalarını ve denemelerini artık göz ardı etmenizde fayda var. Gerek sınav zamanları, gerek sınav süreleri ve gerekse sınavdaki soru sayıları bakımından birçok farklılık söz konusu. Şu an hali hazırda bulunan YGS – LYS puanınızı hesaplayan site veya uygulamaların dışında güncel YKS puan hesaplama servislerini kullanmanız sizin faydanıza olacaktır. YKS Puan Hesaplama

    YanıtlaSil
  14. Büyük Blog Etkinliğinden Geliyorum. Teşekkür ederim...

    https://www.internettenekis.com/

    YanıtlaSil